close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לתור את הארץ האם זה תקף גם עבור יום גיבוש לעובדים

מערכת שורשא אלול, תשעח12/08/2018

כאשר מארגנים טיול שמהווה גם יום גיבוש לחברות אפשר לשלב גם טיול וגם פעילות מדהימה

תגיות:
במקומות עבודה, ימי גיבוש לעובדים מהווים דבר חשוב מאוד. הם חשובים בין היתר לצורך לטיפוח אווירה חברית. ימי הגיבוש יוצרים יופי של אווירה חברתית, מעודדים קיום שיתופי פעולה בתוך ומחוץ למסגרת העבודה. ועכשיו חידה קלילה: מכירים את הפסוק "אֵלֶּה שְׁמוֹת הָאֲנָשִׁים אֲשֶׁר שָׁלַח מֹשֶׁה לָתוּר אֶת הָאָרֶץ"? האמת שאתם לא ממש חייבים לענות לנו. בין אם הפסוק הזה מוכר לכם ובין אם לאו, אם אתם חושבים לארגן ימי גיבוש לעובדים, כדאי שתשאלו את עצמכם האם לתור את הארץ, זה יכול להיות תקף לצורך גיבוש, כיף וגם הנאה. והתשובה? ממש כאן.

קום והתהלך בארץ
כדי להבין האם טיולים בארץ עם חברת נקודת חן יכולים להתאים גם לצורך ימי כיף וגיבוש, פנינו בשאלה לחברת נקודת חן (המתמחה בטיולים מאורגנים). כפי שהסתבר לנו די מהר, טיולים יכולים להתאים מאוד ולא רק למשפחות ובוודאי לא רק למשפחות עם ילדים. כאשר משלבים נוף משגע ביחד עם מדרך טיולים מיומן – הגיבוש מגיע כמובן מאליו. כאשר משלבים הליכה בשבילים מיוחדים, עם כל הנופים המקסימים שיש לנו בארץ ועם סיפורים המקשטים את כל פינות החמד, מובטחת חוויה של ממש.

טיול, גיבוש וכל התוספות
אך מה זאת אומרת לתור את הארץ, האם זה רק ללכת בשבילים? לשמוע סיפורים על הר כזה או גיא אחר? ללמוד על מערות או על אירועים היסטוריים ואישים שמקושרים למקומות השונים? כאשר מארגנים טיול שמהווה גם יום גיבוש לחברות אפשר לשלב את כל זאת אבל גם יותר. כאשר מארגנים יום שלם לטיול או אפילו חצי יום טיול, אפשר ואפילו רצוי להגיע למקום באוטובוס ממוזג. אפשר וכדאי לתכנן מראש פיקניק בחיק הטבע או אולי מסעדה נחמדה, בניחוח מיוחד. כך, לא רק בזמן שתרים את ההרים ושומעים הסברים מעניינים נהנים מחוויה מגבשת. הגיבוש קורה מעצמו כאשר אוכלים ביחד במסעדה יפה, כאשר משוחחים תוך כדי הנסיעה באוטובוס הטיולים המפואר.

טיולים ואטרקציות נוספות
כאשר מארגנים יום גיבוש לקבוצות וכאשר מחליטים כי טיול מודרך עם מורה דרך יהיה אפשרות טובה ומוצלחת, אפשר להמשיך הלאה. אפשר גם לשלב אטרקציות נוספות, בסוף המסלול, בתחילת הדרך או לפעמים תוך כדי. אפשר לארגן טיולים חווייתיים ומיוחדים לתקופת החגים (למשל טיולים בירושלים). אפשר לשלב טיול עם ביקור בספא. אפשר לשלב טיול ביחד עם פעילות אתגרית, משימות קבוצתיות, שיט קייקים, סיורי טרקטורונים והאפשרויות אינן מסתיימות רק בכך. יש עוד רבות אחרות.
אז אם אתם מחפשים קונספט מרגש, מעניין ומיוחד, אם אתם רוצים יום גיבוש עם ערך מוסף, נוף מרהיב, הדרכה מעניינת וחוויות משותפות לכל העובדים, כעת זה ברור. לתור את הארץ? זה ללא שום ספק תקף גם עבור יום גיבוש לעובדים שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה